23-10-2018 | Bugünkü SONHABER
Tuğra’da yüzde 10 indirim  Tuğra’da yüzde 10 indirim 
Çocukların dinozor ilgisi Çocukların dinozor ilgisi
Trakya Ragbi 2’de 2 yaptı Trakya Ragbi 2’de 2 yaptı
Muhtarlar Günü kutlandı Muhtarlar Günü kutlandı
11 Ocak 2018 Perşembe, 10:37
Eğitim Bir Sen’den ziyaret
Eğitim Bir Sen Edirne Şubesi Yönetim Kurulu Başkan ve üyeleri gazetemize ziyarette bulundular...

Eğitim Bir Sen Edirne Şubesi Yönetim Kurulu Başkan ve üyeleri gazetemize ziyarette bulundular.

 

Eğitim Bir Sen Edirne Şube Başkanı Erdinç Dalgıç ve Yönetim Kurulu Üyeleri İsmail Çelik, Atalay Cüce ve Murat Olgun, gazetemize yaptıkları ziyarette Yazı İşleri Müdürümüz Orhan Doğan ile bir süre görüştüler.

 

Şube Başkanı Erdinç Dalgıç,10 Ocak Gazeteciler gününü kutlayarak yerel gazetelerin büyük zorluklar içerisinde çalıştığını ve çalışanların da özverili davrandıklarını bildiklerin belirterek, “Bugün itibari ile yerel gazetelerin büyük sıkıntılar içerisinde olduğunu biliyoruz.Yerel gazeteler yerel anlamda destek vermeliyiz.Gazetelerimize sahip çıkmalıyız”dedi.

 

Erkan Ekşi

11 Ocak 2018 Perşembe, 10:37
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
23.10.2018, 10:58 - Sedefçi iddialı
23.10.2018, 10:57 - 2 bin 500 araç denetlendi
23.10.2018, 10:56 - Kuyumculara yaramadı 
23.10.2018, 10:55 - Enez-Keşan yolu ne zaman ‘yol’ olacak?
23.10.2018, 10:54 - Tıp Fakültesi’ne personel alınacak
23.10.2018, 10:53 - ‘Paris Anlaşması onaylansın’
23.10.2018, 10:52 - Engellilerin hayatını kolaylaştıracak proje
23.10.2018, 10:50 - Trakya Projelerine büyük ilgi
23.10.2018, 10:49 - Prof. Dr. Sarıdoğan emekliliğe uğurlandı
23.10.2018, 10:49 - AK Parti’den Gazeteciler Bayramı ziyareti
23.10.2018, 10:48 - Anket bugün başlıyor
23.10.2018, 10:47 - Bulgar sosyal çalışmacılar Edirne'de
23.10.2018, 10:47 - Geri dönüşüm hareketi başladı
22.10.2018, 10:49 - Edirne’de konut satışında patlama
22.10.2018, 10:48 - Kılavuz, “FETÖ ile birlikte hareket ediyor”
22.10.2018, 10:47 - “Şehrimizin tarihi dokusu bozulmamalı”