17-02-2019 | Bugünkü SONHABER
Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi
MHP’den AK Parti’ye ziyaret MHP’den AK Parti’ye ziyaret
Şoförlere trafik adabı eğitimi  Şoförlere trafik adabı eğitimi 
Kış depresyonuna dikkat! Kış depresyonuna dikkat!
28 Haziran 2018 Perşembe, 10:45
Kıskançlık ciyaneti
Edirne'de, eşini bıçakla öldüren kişi tutuklandı...

Alınan bilgiye göre, Talatpaşa Mahallesi, Şehit Cemil Ataseven Caddesi'ndeki bir apartmanın 3. katında oturan Erkan S, henüz bilinmeyen nedenle eşi Melek S. ile tartıştı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Erkan S. eşini vücudunun çeşitli yerlerinden bıçakla yaraladı. 

 

Komşuların sesleri duyarak haber verdiği polis, Melek S'yi evde hareketsiz yatarken buldu. Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri Melek S'nin öldüğünü tespit etti. 

 

Polis tarafından gözaltına alınan Erkan S'nin emniyette, cinayeti kıskançlık nedeniyle işlediği yönünde ifade verdiği öğrenildi. Şüpheli, emniyetteki ifadesin ardından Edirne Adliyesine getirildi.

 

Savcılıktaki ifadesinin ardından mahkemeye sevk edilen şüpheli tutuklandı.

 

(AA)

28 Haziran 2018 Perşembe, 10:45
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
16.02.2019, 11:12 - Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’de
16.02.2019, 11:11 - Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bitirmek”
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkta şiddete son!
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkçılardan kan bağışı
16.02.2019, 11:10 - Uyuşturucu şebekesine darbe
16.02.2019, 11:09 - Çölyak hastalarına "Trakya Yöresel Pizzası"
16.02.2019, 11:08 - Hasta yakınları sertifikalarını aldı
16.02.2019, 11:08 - Şarkıları sevgililer için...
16.02.2019, 11:07 - Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf sergisi
16.02.2019, 11:06 - Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyondur”
16.02.2019, 11:05 - Elektrik kesintisine dikkat!
15.02.2019, 11:05 - Uymaz, “Eleştiri değil hizmet” 
15.02.2019, 11:04 - CHP’de adaylar tanıtıldı
15.02.2019, 11:04 - TBMM’de kasketli tepki
15.02.2019, 11:01 - Lise öğrencilerinin kadrajından
15.02.2019, 10:59 - Sevgililer Saraçlar'da buluştu
15.02.2019, 10:56 - ÇED İtirazları için bugün son gün
15.02.2019, 10:56 - Kapıkule’de asit anhidrit ele geçirildi
15.02.2019, 10:55 - Kilometrelerce sürükledi…
15.02.2019, 10:53 - Kadınlar bu çalıştayda buluşacak
ENEZ YANGINI
SONHABER 23 yaşında
ÖĞRETMENLER TATİLDE
Esrarengiz seyahat
Kalp ağrısı
İslamda israf haramdır
OSB’DE ÇEVREYE DUYARLI KELİMESİ NERDE?
Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi
    Çölyak hastalarına "Trakya Yör
    Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’
    Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bit
    Sağlıkta şiddete son!
    MHP’den AK Parti’ye ziyaret
    Sağlıkçılardan kan bağışı
    Sardalya bolluğu tezgahları şenlend
    Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyo
    Uyuşturucu şebekesine darbe
    Elektrik kesintisine dikkat!
    Hasta yakınları sertifikalarını ald
    Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf
    Şarkıları sevgililer için...