17-02-2019 | Bugünkü SONHABER
Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi
MHP’den AK Parti’ye ziyaret MHP’den AK Parti’ye ziyaret
Şoförlere trafik adabı eğitimi  Şoförlere trafik adabı eğitimi 
Kış depresyonuna dikkat! Kış depresyonuna dikkat!
29 Haziran 2018 Cuma, 10:43
Toprağa verildi
Edirne'de, eşi tarafından bıçakla öldürülen kadının cenazesi toprağa verildi...

Edirne'de, eşi tarafından bıçakla öldürülen kadının cenazesi toprağa verildi.

 

Eşi tarafından bıçaklanarak öldürülen Melek S.'nin Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi morgundaki cenazesi Keşan'daki baba evine getirildi.

 

Baba ocağında helallik alınmasının ardından cenaze İstasyon Camisi'nde ikindi vakti kılınan cenaze namazının ardından İstasyon Merkez Mezarlığı'nda defnedildi. Cenazeye, Melek S.'nin annesi Fatma ve Babası Şaban Pınar ile yakınları katıldı.

 

OLAY

 

Edirne'de, Erkan S, eşi Melek S. ile tartışmış ardından eşini bıçakla yaralamıştı. Komşuların haber verdiği polis ve sağlık ekipleri, yerde hareketsiz yatan Melek S'nin yaşamını yitirdiğini tespit etmişti. Zanlı Erkan S, çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştı.

 

(AA)

29 Haziran 2018 Cuma, 10:43
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
16.02.2019, 11:12 - Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’de
16.02.2019, 11:11 - Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bitirmek”
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkta şiddete son!
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkçılardan kan bağışı
16.02.2019, 11:10 - Uyuşturucu şebekesine darbe
16.02.2019, 11:09 - Çölyak hastalarına "Trakya Yöresel Pizzası"
16.02.2019, 11:08 - Hasta yakınları sertifikalarını aldı
16.02.2019, 11:08 - Şarkıları sevgililer için...
16.02.2019, 11:07 - Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf sergisi
16.02.2019, 11:06 - Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyondur”
16.02.2019, 11:05 - Elektrik kesintisine dikkat!
15.02.2019, 11:05 - Uymaz, “Eleştiri değil hizmet” 
15.02.2019, 11:04 - CHP’de adaylar tanıtıldı
15.02.2019, 11:04 - TBMM’de kasketli tepki
15.02.2019, 11:01 - Lise öğrencilerinin kadrajından
15.02.2019, 10:59 - Sevgililer Saraçlar'da buluştu
15.02.2019, 10:56 - ÇED İtirazları için bugün son gün
15.02.2019, 10:56 - Kapıkule’de asit anhidrit ele geçirildi
15.02.2019, 10:55 - Kilometrelerce sürükledi…
15.02.2019, 10:53 - Kadınlar bu çalıştayda buluşacak
ENEZ YANGINI
SONHABER 23 yaşında
ÖĞRETMENLER TATİLDE
Esrarengiz seyahat
Kalp ağrısı
İslamda israf haramdır
OSB’DE ÇEVREYE DUYARLI KELİMESİ NERDE?
Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi
    Çölyak hastalarına "Trakya Yör
    Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’
    Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bit
    Sağlıkta şiddete son!
    MHP’den AK Parti’ye ziyaret
    Sağlıkçılardan kan bağışı
    Sardalya bolluğu tezgahları şenlend
    Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyo
    Uyuşturucu şebekesine darbe
    Elektrik kesintisine dikkat!
    Hasta yakınları sertifikalarını ald
    Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf
    Şarkıları sevgililer için...