17-02-2019 | Bugünkü SONHABER
Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi
MHP’den AK Parti’ye ziyaret MHP’den AK Parti’ye ziyaret
Şoförlere trafik adabı eğitimi  Şoförlere trafik adabı eğitimi 
Kış depresyonuna dikkat! Kış depresyonuna dikkat!
09 Temmuz 2018 Pazartesi, 11:11
Cenazeler teslim ediliyor
Çorlu ilçesi yakınlarında meydana gelen tren kazasında yaşamını yitirenlerin cenazeleri yakınlarına teslim ediliyor...

Çorlu ilçesi yakınlarında meydana gelen tren kazasında yaşamını yitirenlerin cenazeleri yakınlarına teslim ediliyor.

 

Çorlu Devlet Hastanesi morgu önünde bekleyen vefat edenlerin yakınları göz yaşı döktü.Yakınlarının cenazelerini teslim alan vatandaşlar cenaze işlemlerine başladı.

 

BABA VE OĞUL TREN KAZASINDA YAŞAMINI YİTİRDİ

 

Vefat edenler arasında kazanın ardından yakınlarının haber alamadığı yönünde sosyal medyada paylaşımda bulunduğu Hakan Sel ve 9 yaşındaki oğlu Arda Oğuz da bulunuyor.

 

Kazanın ardından Sel ailesinin yakınları Hakan Sel ve Arda Oğuz'a ulaşamadıklarını paylaşmış, ardından Hakan Sel ve oğlu Arda Oğuz'un kazada yaşamını yitirdiği haberi yakınlarına ulaşmıştı.

 

(AA)

 

 

09 Temmuz 2018 Pazartesi, 11:11
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
16.02.2019, 11:12 - Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’de
16.02.2019, 11:11 - Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bitirmek”
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkta şiddete son!
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkçılardan kan bağışı
16.02.2019, 11:10 - Uyuşturucu şebekesine darbe
16.02.2019, 11:09 - Çölyak hastalarına "Trakya Yöresel Pizzası"
16.02.2019, 11:08 - Hasta yakınları sertifikalarını aldı
16.02.2019, 11:08 - Şarkıları sevgililer için...
16.02.2019, 11:07 - Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf sergisi
16.02.2019, 11:06 - Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyondur”
16.02.2019, 11:05 - Elektrik kesintisine dikkat!
15.02.2019, 11:05 - Uymaz, “Eleştiri değil hizmet” 
15.02.2019, 11:04 - CHP’de adaylar tanıtıldı
15.02.2019, 11:04 - TBMM’de kasketli tepki
15.02.2019, 11:01 - Lise öğrencilerinin kadrajından
15.02.2019, 10:59 - Sevgililer Saraçlar'da buluştu
15.02.2019, 10:56 - ÇED İtirazları için bugün son gün
15.02.2019, 10:56 - Kapıkule’de asit anhidrit ele geçirildi
15.02.2019, 10:55 - Kilometrelerce sürükledi…
15.02.2019, 10:53 - Kadınlar bu çalıştayda buluşacak
ENEZ YANGINI
SONHABER 23 yaşında
ÖĞRETMENLER TATİLDE
Esrarengiz seyahat
Kalp ağrısı
İslamda israf haramdır
OSB’DE ÇEVREYE DUYARLI KELİMESİ NERDE?
Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi
    Çölyak hastalarına "Trakya Yör
    Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’
    Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bit
    Sağlıkta şiddete son!
    MHP’den AK Parti’ye ziyaret
    Sağlıkçılardan kan bağışı
    Sardalya bolluğu tezgahları şenlend
    Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyo
    Uyuşturucu şebekesine darbe
    Elektrik kesintisine dikkat!
    Hasta yakınları sertifikalarını ald
    Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf
    Şarkıları sevgililer için...