17-02-2019 | Bugünkü SONHABER
Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi
MHP’den AK Parti’ye ziyaret MHP’den AK Parti’ye ziyaret
Şoförlere trafik adabı eğitimi  Şoförlere trafik adabı eğitimi 
Kış depresyonuna dikkat! Kış depresyonuna dikkat!
11 Temmuz 2018 Çarşamba, 10:29
Keşan’ın gelini yeni kabinede
Cumhurbaşkanlığı yeni kabine sonrası ismi merak edilenlerden biri de Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yeni kabinede Ticaret Bakanı olak görev verdiği Pekcan’ın Keşan’ın gelini olduğu ortaya çıktı...

Cumhurbaşkanlığı yeni kabine sonrası ismi merak edilenlerden biri de Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yeni kabinede Ticaret Bakanı olak görev verdiği Pekcan’ın Keşan’ın gelini olduğu öğrenildi.

 

Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, yeni Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın TOBB camiası içinden çıkmasını memnuniyetle karşıladıklarını söyledi.

 

Helvacıoğlu, Bakan Pekcan’ın aynı zamanda Keşanlı Hemşerimiz Hasan Pekcan'ın eşi olması, dolayısıyla Gelin Bakanımız olması bölgemiz adınada sevindirici olduğunu belirterek, “TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Başkan Yardımcımız Sayın Ruhsar Pekcan, iş dünyasının içinde tecrübe edinmiş ve profesyonel yöneticilik hayatı olan, ayrıca ekonomiyi iyi bilen bir iş kadınıdır” dedi.

 

Mutlu Akbaşak

11 Temmuz 2018 Çarşamba, 10:29
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
16.02.2019, 11:12 - Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’de
16.02.2019, 11:11 - Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bitirmek”
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkta şiddete son!
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkçılardan kan bağışı
16.02.2019, 11:10 - Uyuşturucu şebekesine darbe
16.02.2019, 11:09 - Çölyak hastalarına "Trakya Yöresel Pizzası"
16.02.2019, 11:08 - Hasta yakınları sertifikalarını aldı
16.02.2019, 11:08 - Şarkıları sevgililer için...
16.02.2019, 11:07 - Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf sergisi
16.02.2019, 11:06 - Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyondur”
16.02.2019, 11:05 - Elektrik kesintisine dikkat!
15.02.2019, 11:05 - Uymaz, “Eleştiri değil hizmet” 
15.02.2019, 11:04 - CHP’de adaylar tanıtıldı
15.02.2019, 11:04 - TBMM’de kasketli tepki
15.02.2019, 11:01 - Lise öğrencilerinin kadrajından
15.02.2019, 10:59 - Sevgililer Saraçlar'da buluştu
15.02.2019, 10:56 - ÇED İtirazları için bugün son gün
15.02.2019, 10:56 - Kapıkule’de asit anhidrit ele geçirildi
15.02.2019, 10:55 - Kilometrelerce sürükledi…
15.02.2019, 10:53 - Kadınlar bu çalıştayda buluşacak
ENEZ YANGINI
SONHABER 23 yaşında
ÖĞRETMENLER TATİLDE
Esrarengiz seyahat
Kalp ağrısı
İslamda israf haramdır
OSB’DE ÇEVREYE DUYARLI KELİMESİ NERDE?
Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi
    Çölyak hastalarına "Trakya Yör
    Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’
    Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bit
    Sağlıkta şiddete son!
    MHP’den AK Parti’ye ziyaret
    Sağlıkçılardan kan bağışı
    Sardalya bolluğu tezgahları şenlend
    Uyuşturucu şebekesine darbe
    Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyo
    Elektrik kesintisine dikkat!
    Hasta yakınları sertifikalarını ald
    Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf
    Şarkıları sevgililer için...