17-02-2019 | Bugünkü SONHABER
Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi Sardalya bolluğu tezgahları şenlendirdi
MHP’den AK Parti’ye ziyaret MHP’den AK Parti’ye ziyaret
Şoförlere trafik adabı eğitimi  Şoförlere trafik adabı eğitimi 
Kış depresyonuna dikkat! Kış depresyonuna dikkat!
11 Şubat 2019 Pazartesi, 10:35
Rektör Şahin’i ziyaret ettiler
Edirne Mimar Sinan Vakfı Kurucusu Hasan Gümüş, Mütevelli Heyeti Başkanı Av. Müjdat Kahve,  Trakya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mustafa Şentürk...

Edirne Mimar Sinan Vakfı Kurucusu Hasan Gümüş, Mütevelli Heyeti Başkanı Av. Müjdat Kahve,  Trakya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mustafa Şentürk, Trakya Üniversitesi İpsala Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Şükrü Çeşme ve Av. İbrahim Gümüş Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Rektörü Prof. Dr. Mümin Şahin’e nezaket ziyaretinde bulundular.

 

Rektörlük makamında gerçekleşen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Hasan Gümüş ve beraberindekiler, Rektör Prof. Dr. Mümin Şahin’i kutlayarak hayırlı olsun dileklerinde bulundular. Hasan Gümüş, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesinin bölgeye yaptığı katkıları takdirle karşıladıklarını ifade etti.

 

NKÜ Rektörü Prof. Dr. Mümin Şahin ise nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ederek, gayretlerinin Üniversitemizi her alanda daha ileriye taşımaya yönelik olduğunu belirtti.

 

Haber Merkezi

11 Şubat 2019 Pazartesi, 10:35
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:



   DİĞER HABERLER
16.02.2019, 11:12 - Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’de
16.02.2019, 11:11 - Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bitirmek”
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkta şiddete son!
16.02.2019, 11:10 - Sağlıkçılardan kan bağışı
16.02.2019, 11:10 - Uyuşturucu şebekesine darbe
16.02.2019, 11:09 - Çölyak hastalarına "Trakya Yöresel Pizzası"
16.02.2019, 11:08 - Hasta yakınları sertifikalarını aldı
16.02.2019, 11:08 - Şarkıları sevgililer için...
16.02.2019, 11:07 - Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf sergisi
16.02.2019, 11:06 - Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyondur”
16.02.2019, 11:05 - Elektrik kesintisine dikkat!
15.02.2019, 11:05 - Uymaz, “Eleştiri değil hizmet” 
15.02.2019, 11:04 - CHP’de adaylar tanıtıldı
15.02.2019, 11:04 - TBMM’de kasketli tepki
15.02.2019, 11:01 - Lise öğrencilerinin kadrajından
15.02.2019, 10:59 - Sevgililer Saraçlar'da buluştu
15.02.2019, 10:56 - ÇED İtirazları için bugün son gün
15.02.2019, 10:56 - Kapıkule’de asit anhidrit ele geçirildi
15.02.2019, 10:55 - Kilometrelerce sürükledi…
15.02.2019, 10:53 - Kadınlar bu çalıştayda buluşacak
ENEZ YANGINI
SONHABER 23 yaşında
ÖĞRETMENLER TATİLDE
Esrarengiz seyahat
Kalp ağrısı
İslamda israf haramdır
OSB’DE ÇEVREYE DUYARLI KELİMESİ NERDE?
Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi
    Çölyak hastalarına "Trakya Yör
    Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Edirne’
    Canalp, “Hedef TIR kuyruklarını bit
    Sağlıkta şiddete son!
    MHP’den AK Parti’ye ziyaret
    Sağlıkçılardan kan bağışı
    Sardalya bolluğu tezgahları şenlend
    Uyuşturucu şebekesine darbe
    Dalgıç, “Bu açıklama bir provokasyo
    Elektrik kesintisine dikkat!
    Hasta yakınları sertifikalarını ald
    Adliyede Eski-Yeni Edirne fotoğraf
    Şarkıları sevgililer için...